Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2018

Αναθεώρηση 17 Έκδοση 9.5

Διορθώθηκε το AYTO η μεταβλητή που δείχνει το αντικείμενο μέσα σε μια ομάδα. Σε ορισμένες περιπτώσεις δεν λειτουργούσε σωστά (όπως σωστά λειτουργούσε στην έκδοση 9.4). Λόγω βελτίωσης του κώδικα, έγινε λάθος και η ειδική συνάρτηση για αυτό δεν είχε ολοκληρωθεί σωστά με συνέπεια ενώ έβρισκε το αντικείμενο δεν το επέστρεφε, και γύρναγε το AYTO ως έχει. Παρόλα αυτά το σύστημα λειτουργούσε στις περισσότερες άλλες περιπτώσεις γιατί όταν γύριζε το ΑΥΤΟ (και όχι το πραγματικό όνομα της ομάδας) άλλες συναρτήσεις το ανέλυαν ξανά και το έβρισκαν! Υποτίθεται ότι η συγκεκριμένη "προβληματική" συνάρτηση έπρεπε αν το έβρισκε νωρίς. Υπήρχε λοιπόν περίπτωση οι άλλες συναρτήσεις να "αδιαφορίσουν" αν το ΑΥΤΟ ήταν μόνο του, και όψι με το όνομα κάποιου μέλους της ομάδας, για παράδειγμα το ΑΥΤΟ.Χ ή .Χ (επειδή συνήθως βάζουμε το .Χ και όχι το ΑΥΤΟ.Χ το σύστημα βρίσκει άμεσα το .Χ παρά τα λάθη της συγκεκριμένης συνάρτησης.
Το βρήκα το λάθος εξετάζοντας παλαιότερα προγράμματα που ήξερα ότι δεν είχαν πρόβλημα! Για να το διορθώσω όμως μου πήρε λίγο χρόνο για να βρω που στο κώδικα ήταν. Κατέφυγα σε μια λύση...που λέει ότι αν έχεις ένα άλλο παλαιότερο κώδικα που δουλεύει φτιάξε ένα αντίγραφο και άρχισε να αλλάζεις συναρτήσεις (δέκα δέκα ας πούμε) μέχρι να σου δείξει το πρόγραμμα σε ποιες έχει θέμα, μετά το βρίσκεις αμέσως!

Το παράδειγμα που τώρα δουλεύει είναι αυτό:
https://georgekarras.blogspot.com/2018/06/queue-with-pointers.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

You can feel free to write any suggestion, or idea on the subject.