Σάββατο 22 Αυγούστου 2015

Μ2000. Συμβατότητα με Windows 8 και 10.

Επιτέλους μετά από πειράματα έβγαλα εντελώς την σύνδεση με το GDI plus, που χρησιμοποιούσα στην Μ2000 για την εξαγωγή jpg αρχείου, και είχε πρόβλημα στα Windows 8  και 10 κατά την εξαγωγή jpg αρχείου. Βρήκα κωδικοποιητή σε vb6 και τον πέρασα στο κώδικα της γλώσσας και τώρα μπορώ να κάνω το ίδιο πράγμα μάλλον καλύτερα. Και αυτό γιατί αυτός που το έφτιαξε ακολούθησε τον ορισμό του βιβλίου..κατά γράμμα και δίνει την δυνατότητα να σώσουμε με ποιότητα ψηφιακής κάμερας.
Πώς γίνεται αυτή η διαφοροποίηση μεταξύ "εξαγωγής κάμερας" και μη; Λοιπόν υπάρχει αυτό SetSamplingFrequencies 1, 1, 1, 1, 1, 1 το οποίο δηλώνει τις τρεις συνιστώσες του μοντέλουYCbCr του jpg (δεν είναι το RGB αλλά φέρνει τοίδιο αποτέλεσμα, την εικόνα) πόσες δειγματοληψίες θα έχει στον αλγόριθμο. Περισσότερες δειγματοληψίες δημιουργούν μια απαλότητα, λιγότερες αφήνουν πιο "σκληρή" την εικόνα, με περισσότερο "γρέζι". Για εκτυπώσεις δεν χρειάζεται τόσο "γρέζι" και έτσι χρησιμοποιούν αυτό SetSamplingFrequencies 2, 2, 1, 1, 1, 1 Τα δυο πρώτα είναι η φωτεινότητα, και αυτής την διαφοροποίηση καταλαβαίνει περισσότερο το μάτι από τα άλλα δύο. Ο αλγόριθμος τελικά για το 2,2,1,1,1,1 θα πάρει για κάθε Pixel τη φωτεινότητα και τις συνιστώσες χρωμάτων μια για κάθε 2Χ2 pixel.
Στην γλώσσα Μ2000 η εξαγωγή γίνεται με την Image A$ Export "image1.jpg", 60   όπου για >50 ποιότητα έχουμε τις συχνότητες 1,1,1,1,1,1 και ίσο και κάτω (<=50) έχουμε το 2,2,1,1,1,1  οπότε μικρότερη ποιότητα σε μεγάλη φωτογραφία δεν φαίνεται η διαφορά (λόγω πολλών μεγαπίξελ). H μεταβλητή α$ κρατάει φωτογραφία ή εικόνα ασυμπίεστη. Μπορούμε να φορτώσουμε ένα αλφαριθμητικό με εικόνα από άλλο αλφαριθμητικό αλλάζοντας μέγεθος, να φορτώσουμε από αρχείο ή να φορτώσουμε από μέρος της οθόνης, δίνοντας πλάτος και ύψος με πάνω αριστερή γωνία τον δρομέα γραφικών. Τις εικόνες από τα αλφαριθμητικά μπορούμε να τις τυπώσουμε στην οθόνη ή στον εκτυπωτή με αλλαγή μεγέθους και περιστροφή, Ειδικές περιπτώσεις είναι η Διαφάνεια όπου ορίζουμε χρώμα για 100% διαφάνεια και παράμετρο για συνολικό ποσοστό διαφάνειας, με ταυτόχρονη αλλαγή μεγέθους και περιστροφή. Επίσης μπορούμε να ορίσουμε 32 επίπεδα (ή παίκτες) όπου βρίσκονται σε σειρά πάνω από την οθόνη χωρίς να "πατάνε" σε αυτήν και μπορούμε να τα μετακινήσουμε όπου θέλουμε. Οι παίκτες μπορούν να πάρουν εικόνα με περιστροφή και μλέγεθοςκαι να οριστεί χρώμα διαφάνειας αλλά και περιοχή διαφάνειας (πόσα γειτωνικά χρώματα επίσης θα είναι 100% διάφανα).

Έκδοση διερμηνευτή-περιβάλλοντος 8 αναθεώρηση 39.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

You can feel free to write any suggestion, or idea on the subject.