Επ ευκαιρία έφτιαξα πιο σωστά την ~(), και στο χρωματιστή εντολών στον διορθωτή και για την σωστή εμφάνιση (λόγω αλλαγών σε άλλες αναθεωρήσεις, δεν είχα επισημάνει κάποιες ανακολουθίες). Τώρα είναι ΟΚ. Μπορεί κανείς να αλλάξει το καθολικό πλάτος στηλών στη Τύπωσε $(,8) (η πρώτη παράμετρος λείπει επίτηδες, είναι αυτή που δηλώνει το τρόπο εκτύπωσης, η Τύπωσε Μέρος και Υπό έχουν το 4 εξ ορισμού, που σημαίνει αναλογική γραφή).
Αν αλλάξουμε την Ανανέωση στο 1000 θα δούμε πιο αργές ανανεώσεις!
Η Θέσε Γρήγορα ! καταργεί τυχόν άλλες δοκιμές για ανανέωση, και έτσι λειτουργεί μόνο αυτή που έχουμε γράψει ως Ανανέωση Δοκιμή.
Το προγραμματάκι αυτό θέλει να δείξει πως φτιάχνουμε νέες στήλες από το 5ο χαρακτήρα, με τοπικό πλάτος (μόνο για αυτές τις εντολές) το 12. Επιπλέον χρωματίζουμε κάποια "κελιά" με το χρώμα που θέλουμε (αλλού βάζω το 2 και αλλού το 14).
Δείτε ακόμα πως μπορώ σε ένα κελί να τυπώσω δυο πράγματα, και το George και το αριθμό Α. Η τύπωσε με όλα αυτά τα πολύπλοκα καλούδια χρησιμοποιείται και για την εκτύπωση! Εδώ όμως λειτουργεί σαν οθόνη επισκόπησης γεγονότων (ας υποθέσουμε πως οι τιμές αλλάζουν από ένα εξωτερικό πρόγραμμα)
Οθόνη 5
Πένα 14
Θεσε Γρηγορα !
Ανανέωση 10
Για A=1 εως 1000 {
Οθόνη ,5 \\ χωριστή οθόνη από την 5η γραμμή
Τύπωσε $(,8)
Τύπωσε Μέρος @(5),$(,12),~(13,2), "George=";A,~(4,14), 5,~(14)
Τύπωσε Υπό
Τύπωσε Μέρος @(5),$(,12), "George=";A, 5*A
Τύπωσε Υπό
Πένα 14
Τύπωσε "George", "1"
Τύπωσε "George",~(12,3),A
Πένα 14
Ανανέωση Δοκιμή
}
Κάτι επιπλέον (λειτουργούσε και σε προηγούμενες αναθεωρήσεις).
Ένας τρόπος να επικοινωνήσει με άλλα προγράμματα η Μ2000 είναι να χρησιμοποιείσει τα "αντικείμενα". Οι μεταβλητές a και fs περιέχουν αντικείμενα. Δεν μπορούμε να "αντιγράψουμε" τα αντικείμενα αυτά. Δεν γίνεται αντικατάσταση, αυτό που θα δοθεί θα είναι μια μηδενική τιμή. Όμως μπορούμε να περάσουμε αναφορά σε ρουτίνα, ή σε τμήμα ή σε συνάρτηση!
Εδώ χρησιμοποιούμε το Scripting.FileSystemObject για να γράψουμε ένα αρχείο. Η Μ2000 έχει άλλες εντολές για να γράφει αρχεία, αλλα εδώ βλέπουμε πως μπορούμε να επικοινωνήσουμε με ένα αντικείμενο που ουσιαστικά είναι ένα άλλο πρόγραμμα και μας δίνει για παράδειγμα εδώ ένα αντικείμενο από την CreateTextFile στο a.
Η εντολή Σύστημα (ή Συς ή Συσ) είναι σαν την την γραμμή εκκίνησης των XP. Ξεκινάει προγράμματα δίνοντας αρχεία. Συστημα calc ανοίγει την αριθμομηχανή.
Όρισε fs "Scripting.FileSystemObject"
Μέθοδος fs, "CreateTextFile", "c:\testfile2.txt", Αληθης ως a
Διαμέσου ΓράψεΚλείσε(&a, "This is a test.")
Όρισε a Τίποτα
Όρισε fs Τίποτα
Σύστημα c:\testfile2.txt
Ρουτίνα ΓράψεΚλείσε(&F, τι$)
Μέθοδος F, "WriteLine",τι$
Μέθοδος F, "Close"
Τέλος Ρουτίνας
Αν αλλάξουμε την Ανανέωση στο 1000 θα δούμε πιο αργές ανανεώσεις!
Η Θέσε Γρήγορα ! καταργεί τυχόν άλλες δοκιμές για ανανέωση, και έτσι λειτουργεί μόνο αυτή που έχουμε γράψει ως Ανανέωση Δοκιμή.
Το προγραμματάκι αυτό θέλει να δείξει πως φτιάχνουμε νέες στήλες από το 5ο χαρακτήρα, με τοπικό πλάτος (μόνο για αυτές τις εντολές) το 12. Επιπλέον χρωματίζουμε κάποια "κελιά" με το χρώμα που θέλουμε (αλλού βάζω το 2 και αλλού το 14).
Δείτε ακόμα πως μπορώ σε ένα κελί να τυπώσω δυο πράγματα, και το George και το αριθμό Α. Η τύπωσε με όλα αυτά τα πολύπλοκα καλούδια χρησιμοποιείται και για την εκτύπωση! Εδώ όμως λειτουργεί σαν οθόνη επισκόπησης γεγονότων (ας υποθέσουμε πως οι τιμές αλλάζουν από ένα εξωτερικό πρόγραμμα)
Οθόνη 5
Πένα 14
Θεσε Γρηγορα !
Ανανέωση 10
Για A=1 εως 1000 {
Οθόνη ,5 \\ χωριστή οθόνη από την 5η γραμμή
Τύπωσε $(,8)
Τύπωσε Μέρος @(5),$(,12),~(13,2), "George=";A,~(4,14), 5,~(14)
Τύπωσε Υπό
Τύπωσε Μέρος @(5),$(,12), "George=";A, 5*A
Τύπωσε Υπό
Πένα 14
Τύπωσε "George", "1"
Τύπωσε "George",~(12,3),A
Πένα 14
Ανανέωση Δοκιμή
}
Κάτι επιπλέον (λειτουργούσε και σε προηγούμενες αναθεωρήσεις).
Ένας τρόπος να επικοινωνήσει με άλλα προγράμματα η Μ2000 είναι να χρησιμοποιείσει τα "αντικείμενα". Οι μεταβλητές a και fs περιέχουν αντικείμενα. Δεν μπορούμε να "αντιγράψουμε" τα αντικείμενα αυτά. Δεν γίνεται αντικατάσταση, αυτό που θα δοθεί θα είναι μια μηδενική τιμή. Όμως μπορούμε να περάσουμε αναφορά σε ρουτίνα, ή σε τμήμα ή σε συνάρτηση!
Εδώ χρησιμοποιούμε το Scripting.FileSystemObject για να γράψουμε ένα αρχείο. Η Μ2000 έχει άλλες εντολές για να γράφει αρχεία, αλλα εδώ βλέπουμε πως μπορούμε να επικοινωνήσουμε με ένα αντικείμενο που ουσιαστικά είναι ένα άλλο πρόγραμμα και μας δίνει για παράδειγμα εδώ ένα αντικείμενο από την CreateTextFile στο a.
Η εντολή Σύστημα (ή Συς ή Συσ) είναι σαν την την γραμμή εκκίνησης των XP. Ξεκινάει προγράμματα δίνοντας αρχεία. Συστημα calc ανοίγει την αριθμομηχανή.
Όρισε fs "Scripting.FileSystemObject"
Μέθοδος fs, "CreateTextFile", "c:\testfile2.txt", Αληθης ως a
Διαμέσου ΓράψεΚλείσε(&a, "This is a test.")
Όρισε a Τίποτα
Όρισε fs Τίποτα
Σύστημα c:\testfile2.txt
Ρουτίνα ΓράψεΚλείσε(&F, τι$)
Μέθοδος F, "WriteLine",τι$
Μέθοδος F, "Close"
Τέλος Ρουτίνας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
You can feel free to write any suggestion, or idea on the subject.