Στην νέα αναθεώρηση διόρθωσα την ΠΑΙΖΕΙΦΩΝΗ (PLAYSCORE) που δίνει -1 (Αληθές) αν παίζουν φωνές στο περιθώριο (μέχρι 16 φωνές υποστηρίζει το περιβάλλον της γλώσσας, και 128 όργανα, και μπορούμε να συνδέσουμε φωνή και όργανο).
Εδώ χρησιμοποιώ μια φωνή μόνο. Με τρεις παίζει συγχορδίες. Το 800 είναι η αξία χρόνου του μέτρου. Μπορούμε σε κάθε φωνή να αλλάξουμε την αξία. Αλλά καλό είναι να παίζουν στο ίδιο tempo. Οι νότες είναι με γράμματα C, D, E, F, G, A, B μαζί με τα C# D# F# G# A# (τα μαύρα πλήκτρα στο πιάνο)..C C# D D# E F F# G G# A A# B (12 νότες μια οκτάβα).
Έχουμε 5 οκτάβες από 1 έως 5 έτσι το C3 είναι η C στη μεσαία οκτάβα. Εξορισμού ξεκινάμε από την 3...μπάσα πάμε προς 2 και 1 και πρίμα προς 4 και 5. Η αλλαγή οκτάβας γίνεται με αριθμό μετά την νότα και ισχύει μέχρι να αλλάξουμε οκτάβα
Μπορούμε να μετρήσουμε πόσα μέτρα έχει η Φωνή (είναι ανεξάρτητο του χρόνου Ν):
Ν=1000 \\ 1 δευτερόλεπτο
Τύπωσε "Μέτρα της φωνής (ακέραιο το μέτρο)"
Αναλυτής
Φωνή 1, Ν,"C4@2B3F#4@2C2@4"
Παίξε 1, 2
Ενώ ΠαίζειΦωνή {Αναμονή 1}
Τύπωσε στρογγ(Φόρτος/Ν,3)
Μπορούμε να βάλουμε εντολές για αλλαγή έντασης V1 έως V127 και ισχύει μέχρι να το αλλάξουμε (όπως και στην οκτάβα). Μπορούμε να βάλουμε παύσεις. Η παύση είναι το διάστημα. Διάστημα με διαίρεση @2 σημαίνει μισή παύση, @3 σημαίνει τέταρτο, @4 σημαίνει όγδοο, @5 δέκατο έκτο, και @6 τριακοστό δεύτερο.
Πρόσθεσα μερικά πράγματα στο πρόγραμμα, όπως επιλογή οργάνου και πολύχρωμα δένδρα
Δείτε την ΑΝ ΑΛΛΙΩΣ (δεν έχω βάλει το ΤΟΤΕ οπότε το ΑΛΛΙΩΣ θα γίνει αν δεν ισχύει η συνθήκη.
Παίξε 0 \\ καθαρίζει το σύστημα μουσικής
Τύπωσε "Επίλεξε όργανο μουσικής:";
Επίλεξε.οργανο \\ εμφανίζει μενού με όργανα
Αν Επιλογή=0 Τότε {Α=2} Αλλιώς Α=Επιλογή \\ εξ ορισμού το 2, Acustic Piano
\\ μπορεί να θέλει και διέσεις...όποιος ξέρει να το δηλώσει!
Έγγραφο α$="E@3E@3E@2E@3E@3E@2E@3G@3C@3D@3E"
\\ εδώ κάνουμε προσθήκη
α$="F@3F@3F@3F@3F@3E@3E@3E@4E@4E@3D@3D@3E@3D@2G@2"
α$="E@3E@3E@2E@3E@3E@2E@3G@3C@3D@3E"
α$="F@3F@3F@3F@3F@3E@3E@3E@4E@4G@3G@3F@3D@3C"
Φωνή 1, 800, α$
Παίξε 1, Α
\\ οι ρουτίνες ανήκουν στο τμήμα
\\ και βλέπουν τις μεταβλητές του
\\ η μεταβλητή ι όταν καλούμε την Αλφα() σκιάζεται
\\ από την τοπική ι
Φορμα 100,50
χ=χαρκωδ("*")
ι=1
Αναμονή 100
Κάθε 50 {
ι++
αν ι>50 τότε ι=1
κ=τυχαιος(1,8)
Διαμέσου Αλφα(ι)
Τύπωσε ι
Αν ΠΑΙΖΕΙΦΩΝΗ και ενκομ$="" Αλλιώς έξοδος
}
Ρουτίνα Αλφα(μ)
Τοπική ι=0
Ξανά:
Πένα Τυχαιος(7,15) { Τύπωσε @((10-ι) δια 2 *κ), επαν$(χαρκωδ$(μ+χ),ι*κ) }
ι++
Αν ι<10 Τότε Προς Ξανά
Τύπωσε @((ι-1) δια 2 * κ ), επαν$("*",κ)
Τέλος Ρουτίνας
Εδώ χρησιμοποιώ μια φωνή μόνο. Με τρεις παίζει συγχορδίες. Το 800 είναι η αξία χρόνου του μέτρου. Μπορούμε σε κάθε φωνή να αλλάξουμε την αξία. Αλλά καλό είναι να παίζουν στο ίδιο tempo. Οι νότες είναι με γράμματα C, D, E, F, G, A, B μαζί με τα C# D# F# G# A# (τα μαύρα πλήκτρα στο πιάνο)..C C# D D# E F F# G G# A A# B (12 νότες μια οκτάβα).
Έχουμε 5 οκτάβες από 1 έως 5 έτσι το C3 είναι η C στη μεσαία οκτάβα. Εξορισμού ξεκινάμε από την 3...μπάσα πάμε προς 2 και 1 και πρίμα προς 4 και 5. Η αλλαγή οκτάβας γίνεται με αριθμό μετά την νότα και ισχύει μέχρι να αλλάξουμε οκτάβα
Μπορούμε να μετρήσουμε πόσα μέτρα έχει η Φωνή (είναι ανεξάρτητο του χρόνου Ν):
Ν=1000 \\ 1 δευτερόλεπτο
Τύπωσε "Μέτρα της φωνής (ακέραιο το μέτρο)"
Αναλυτής
Φωνή 1, Ν,"C4@2B3F#4@2C2@4"
Παίξε 1, 2
Ενώ ΠαίζειΦωνή {Αναμονή 1}
Τύπωσε στρογγ(Φόρτος/Ν,3)
Μπορούμε να βάλουμε εντολές για αλλαγή έντασης V1 έως V127 και ισχύει μέχρι να το αλλάξουμε (όπως και στην οκτάβα). Μπορούμε να βάλουμε παύσεις. Η παύση είναι το διάστημα. Διάστημα με διαίρεση @2 σημαίνει μισή παύση, @3 σημαίνει τέταρτο, @4 σημαίνει όγδοο, @5 δέκατο έκτο, και @6 τριακοστό δεύτερο.
Πρόσθεσα μερικά πράγματα στο πρόγραμμα, όπως επιλογή οργάνου και πολύχρωμα δένδρα
Δείτε την ΑΝ ΑΛΛΙΩΣ (δεν έχω βάλει το ΤΟΤΕ οπότε το ΑΛΛΙΩΣ θα γίνει αν δεν ισχύει η συνθήκη.
Παίξε 0 \\ καθαρίζει το σύστημα μουσικής
Τύπωσε "Επίλεξε όργανο μουσικής:";
Επίλεξε.οργανο \\ εμφανίζει μενού με όργανα
Αν Επιλογή=0 Τότε {Α=2} Αλλιώς Α=Επιλογή \\ εξ ορισμού το 2, Acustic Piano
\\ μπορεί να θέλει και διέσεις...όποιος ξέρει να το δηλώσει!
Έγγραφο α$="E@3E@3E@2E@3E@3E@2E@3G@3C@3D@3E"
\\ εδώ κάνουμε προσθήκη
α$="F@3F@3F@3F@3F@3E@3E@3E@4E@4E@3D@3D@3E@3D@2G@2"
α$="E@3E@3E@2E@3E@3E@2E@3G@3C@3D@3E"
α$="F@3F@3F@3F@3F@3E@3E@3E@4E@4G@3G@3F@3D@3C"
Φωνή 1, 800, α$
Παίξε 1, Α
\\ οι ρουτίνες ανήκουν στο τμήμα
\\ και βλέπουν τις μεταβλητές του
\\ η μεταβλητή ι όταν καλούμε την Αλφα() σκιάζεται
\\ από την τοπική ι
Φορμα 100,50
χ=χαρκωδ("*")
ι=1
Αναμονή 100
Κάθε 50 {
ι++
αν ι>50 τότε ι=1
κ=τυχαιος(1,8)
Διαμέσου Αλφα(ι)
Τύπωσε ι
Αν ΠΑΙΖΕΙΦΩΝΗ και ενκομ$="" Αλλιώς έξοδος
}
Ρουτίνα Αλφα(μ)
Τοπική ι=0
Ξανά:
Πένα Τυχαιος(7,15) { Τύπωσε @((10-ι) δια 2 *κ), επαν$(χαρκωδ$(μ+χ),ι*κ) }
ι++
Αν ι<10 Τότε Προς Ξανά
Τύπωσε @((ι-1) δια 2 * κ ), επαν$("*",κ)
Τέλος Ρουτίνας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
You can feel free to write any suggestion, or idea on the subject.