1. Γρηγορότερος Διερμηνευτής (βελτίωση κώδικα)
2. Η Εντολή Δομή (Structure) με παράμετρο αλφαριθμητικό δείχνει τη δομή μιας βάσης δεδομένων (διορθώθηκε ο κώδικας, τρέχει όπως και στην 9.5 έκδοση και τις προηγούμενες).
3. Οκληρώθηκε ο κώδικας για τους αυτόματους πίνακες (Tuple) ώστε να μπορούμε να εφαρμόσουμε τις ειδικές εντολές με πρόθεμα #. Επιπλέον διοθρώθηκε και η περίπτωση αναζήτησης (#pos()) ενός ή μιας σειρά αριθμών, όταν τους δίνουμε ως σταθερές απαρίθμησης
Enum any {a,b,c,d}
Print (a,b,c)#pos(b,c)=1
Print (a,b,c,d)
z=(a,b,c)#val(1)
Print z
Print (a,b,c)#val(1)
άλλη περίπτωση (σε προηγούμενες εκδόσεις δεν μπορούσαμε να βάλουμε επέκταση με τιμή αλφαριθμητικού (θα έπρεπε να ήταν πριν το # μεταβλητή και όχι άμεσα ο αυτόματος πίνακας. Λέγεται αυτόματος πίνακας γιατί δεν τον φτιάχνουμε με την εντολή Πίνακας, ο οποίος φτιάχνει μεταβλητές με παρενθέσεις πχ Α() ή Β$() ή Γ%().
k=(("a1","b1")#val$(1), ("a1","b1")#val$(0))
Print k
b1 a1
..δίνει ένα πίνακα (tuple) με τα b1 a1 στο k και η Τύπωσε (Print) δίνει και τα δυο στοιχεία.
Δουλεύει και αυτό:
Enum any {a,b,c,d}
Print (a,b,c)#val(1)
z=(a,b,c)#val(1)
Print z, (a,b,c)#val(1)=2
Όπως και αυτό:
Print (1,2,3,"100",5)#val$(3)="100"
2. Η Εντολή Δομή (Structure) με παράμετρο αλφαριθμητικό δείχνει τη δομή μιας βάσης δεδομένων (διορθώθηκε ο κώδικας, τρέχει όπως και στην 9.5 έκδοση και τις προηγούμενες).
3. Οκληρώθηκε ο κώδικας για τους αυτόματους πίνακες (Tuple) ώστε να μπορούμε να εφαρμόσουμε τις ειδικές εντολές με πρόθεμα #. Επιπλέον διοθρώθηκε και η περίπτωση αναζήτησης (#pos()) ενός ή μιας σειρά αριθμών, όταν τους δίνουμε ως σταθερές απαρίθμησης
Enum any {a,b,c,d}
Print (a,b,c)#pos(b,c)=1
Print (a,b,c,d)
z=(a,b,c)#val(1)
Print z
Print (a,b,c)#val(1)
άλλη περίπτωση (σε προηγούμενες εκδόσεις δεν μπορούσαμε να βάλουμε επέκταση με τιμή αλφαριθμητικού (θα έπρεπε να ήταν πριν το # μεταβλητή και όχι άμεσα ο αυτόματος πίνακας. Λέγεται αυτόματος πίνακας γιατί δεν τον φτιάχνουμε με την εντολή Πίνακας, ο οποίος φτιάχνει μεταβλητές με παρενθέσεις πχ Α() ή Β$() ή Γ%().
k=(("a1","b1")#val$(1), ("a1","b1")#val$(0))
Print k
b1 a1
..δίνει ένα πίνακα (tuple) με τα b1 a1 στο k και η Τύπωσε (Print) δίνει και τα δυο στοιχεία.
Δουλεύει και αυτό:
Enum any {a,b,c,d}
Print (a,b,c)#val(1)
z=(a,b,c)#val(1)
Print z, (a,b,c)#val(1)=2
Όπως και αυτό:
Print (1,2,3,"100",5)#val$(3)="100"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
You can feel free to write any suggestion, or idea on the subject.